מעבר דירה בזמן קורונה – מה אתם צריכים לדעת?

מגפת הקורונה הכתה את העולם בהפתעה והפכה את שנת 2020 לשנה מאתגרת במיוחד בכל תחום. ההגבלות שחלו על כולנו בשנה הזו שינו את האופן שבו אנו מתנהלים באופן יומי וגם כאשר אנו צריכים לעשות פעולות מסוימות שאינן רגילות – כמו מעבר דירה. הקורונה השפיעה על האופן שבו צריך לבצע מעבר דירה, וכל עוד אין סיום נראה באופק לתקופה הזו – חשוב לדעת כיצד לעבור בשלום מעבר דירה בתקופת הקורונה.

האם מותר לעבור דירה בזמן סגר?

התשובה לשאלה הזו היא כן – אכן ניתן לעבור דירה בזמן הקורונה וגם בתקופת הסגר. על פי תקנות הממשלה לשעת החירום הזו, הובלות נחשבות לפעולה מוחרגת ולכן הן אפשריות, גם בימי סגר. אולם, כאשר מבצעים מעבר דירה בזמן הקורונה – חשוב לשמור על כל כללי הזהירות, הן מהצד שלכם והן מצידם של המובילים. 

כאשר עוברים דירה במהלך סגר, חשוב לקחת בחשבון גורמים נוספים כדי שהמעבר שלכם יתבצע בצורה חלקה:

אישור פיקוד העורף – אין צורך באישור של פיקוד העורף כדי לעבור דירה במהלך הסגר, אך מומלץ מאוד ליצור קשר עם פיקוד העורף כדי לוודא שאין בעיה לעבור ביום מסוים (באמצעות חברה מורשית, כמובן)

אישור כתוב למעבר דירה – אנשים רבים חושבים שיש צורך באישור כתוב כדי לעבור דירה במהלך סגר, אך זה לא נכון. אין צורך באישור כתוב למעבר דירה, אך יכולים להיות מקרים חריגים במקום מגוריכם, ולכן מומלץ לוודא שלא לכם בעיה לעבור דירה באמצעות יצירת קשר עם המוקד העירוני באזור מגוריכם כדי לגלות אם תצטרכו אישור בכתב במקרה שלכם.

אישור משרד הבריאות – במעבר דירה בתקופת הקורונה, עליכם לוודא שהחברה שאתם עוברים איתה קיבלה אישור הובלה ממשרד הבריאות – כלומר אישור למתן שירותים חיוניים, מה שמעיד על טיב השירות וההסמכה של חברת ההובלות.

מלבד אישורים למעבר דירה, מומלץ גם להשתמש בטיפים הבאים כאשר אתם עוברים דירה בתקופת הקורונה ובמהלך סגר:

  • השתמשו בקרטונים חדשים – ישנם קרטונים משומשים רבים שפזורים ברחבי הערים בארץ, אך כפי שאתם יודעים, מומלץ שלא לגעת בחפצים שאנשים אחרים השתמשו בהם מחשש להדבקה. כדי למנוע בעיות עתידיות, רכשו קרטונים ומוצרי אריזה חדשים שבהם תוכלו לשים את החפצים שלכם בבטחה ולנייד אותם ממקום למקום.
  • שקלו לשכור מחסן להשכרה – אנשים רבים כיום מוצאים את עצמם עוברים לדירות קטנות יותר וחלק עוברים חזרה להוריהם בשל המצב הבעייתי שיצרה הקורונה. במקרים הללו לא תמיד יש מספיק מקום לאחסן חפצים אישיים, רהיטים וקרטונים עד למעבר למקום החדש. כאשר זה קורה, מומלץ לשקול אחסון זמני של החפצים שלכם במחסנים ייעודיים שתוכלו להשתמש בהם לטווח הקצר או הארוך – עד שתגיעו ליעדכם החדש.
  • עברו דירה עם מובילים מהימנים בלבד – ישנם אינספור סיפורים על אנשים שהזמינו שירותי הובלה והמובילים לא הופיעו, איחרו במשך שעות ארוכות ואפילו ביקשו סכום כסף גבוה יותר ממה שסוכם בהתחלה. כדי שזה לא יקרה לכם, חשוב שתבחרו בחברת הובלות מהימנה ובעלת ניסיון ומוניטין חיובי שתוכל לנייד את החפצים שלכם לביתכם החדש או למחסנים ששכרתם באופן בטוח.

מעבר דירה הוא תהליך אינו פשוט, בייחוד בימי הקורונה שמשפיעים על כל פעולה שאנו עושים. כדי להקל על המעבר שלכם, חשוב שתהיו בטוחים שאתם נמצאים בידיים מקצועיות עם חברת הובלות מקצועית ששומרת על כללי הבטיחות וכזו שקיבלה את כל האישורים הנדרשים לבצע הובלות בתקופת הקורונה. ביום המעבר, וודאו שאתם וגם צוות ההובלות שומרים על כללי הבטיחות האישית, ותוכלו לעבור את מעבר הדירה שלכם בשלום.

שתף את המאמר
שתף בפייסבוק
שתף בטוויטר
שלח באימייל לחבר
שלח בוואטסאפ
נשמח לשמוע את התגובה שלך

זקוקים לייעוץ בנושאי אריזה, הובלה ואחסון? פנו לצוות המומחים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כל הזכויות שמורות למומחים באחסנה בע"מ 2021 | האתר נבנה ע"י סטודיו צור - בניית אתרים ומיתוג לעסקים
דילוג לתוכן